Kundehistorie film viser effekten av bærekraftig innovasjon

Servi

For Servi har vi laget en engasjerende kundehistorie film som fremhever fordelene Lerum-fabrikken har oppnådd etter oppgradering av sitt hydraulikkaggregat.

Her ser vi Kenneth Lerum, prosjektleder i Lerum ser til aggregatet.

Servi ønsket å vise frem resultatene av deres bærekraftige hydraulikkløsninger gjennom en kundehistorie fra Lerum-fabrikken. De tekniske fordelene som redusert energiforbruk, bedre effektivitet og lavere støynivå måtte formidles på en engasjerende måte, til både nåværende og potensielle kunder.

Løsning:

Vi utviklet en reklamefilm som på en effektiv måte visualiserer gevinstene Lerum har oppnådd ved hjelp av Servis teknologi. Ved å kombinere autentiske intervjuer med visuelt imponerende scener fra fabrikken, gir filmen et tydelig bilde av hvordan Servi bidrar til bærekraftig innovasjon.

Film er et kraftig verktøy for å fortelle kundehistorier – det fanger både følelser og tekniske detaljer på en måte som skriftlig kommunikasjon alene ikke kan. Les mer om fordelene ved å bruke videoproduksjon til kundehistorier i bloggen vår her: Videoproduksjon av kundehistorier skaper engasjement.

 

Resultat:

Servi har fått en flott film som kombinerer tekniske detaljer med ekte historier, og gjennom historiefortelling og bruk av faktiske kunder blir filmen mye mer troverdig. Slik formidler vi effektivt hvordan Servi bidrar til en grønnere fremtid og fremhever kvaliteten av produktene deres. En kundehistorie film gir også indirekte inntrykk av fornøyde kunder, som også øker tillitt og er et stort pluss.

Se filmen for å høre Kenneth Lerum, prosjektleder hos Lerum , fortelle om de konkrete fordelene fabrikken har oppnådd med Servis hydraulikkaggregat. Hvor de blant annet har redusert strømforbruket med 30 %, og forlenget levetiden på komponentene sine.

Gå til toppen